وب هواداران استقلال

esteghlali-taj

admin

esteghlali-taj

http://esteghlali-taj.loxblog.com

وب هواداران استقلال

صحبت رویانیان درباره 3 بمب نقل و انتقالات

وب هواداران استقلال

این وب رو فقط به عشق اس اس ساختم

وب هواداران استقلال

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


صحبت رویانیان درباره 3 بمب نقل و انتقالات

 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ نمی‌دانم انصاری‌فرد کجاست اما امیدوارم هر جا هست صحیح و سالم باشد.

جام، محمد رویانیان با اشاره به حضورش در اردوی تیم ملی در امارات گفت: این یک بحث ملی و وظیفه من بود که کنار بازیکنان حضور پیدا کنم و به آنها خسته نباشید بگویم. صحبت‌های خوبی با بازیکنان داشتم و تلاش کردم به ملی‌پوشان روحیه بدهم اگرچه آنها بیشتر به من روحیه دادند.
وی ادامه داد: از عزم و اراده بازیکنان لذت بردم. با نکونام، خلعتبری، شجاعی، تیموریان، حسینی، رضایی، نوری، احمدی و ... چنددقیقه‌ای خوش‌وبش و صحبت کردم. اراده‌ای که از آنها دیدم ستودنی است و خیلی خوشحالم که با این اراده قطر را شکست دادیم.
رویانیان تصریح کرد: در صورتی که همین اراده را حفظ کنیم تیم ملی به جام‌جهانی خواهد رفت. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا زحماتی که کشیده شده، به ثمر بنشیند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «آیا در حاشیه این صحبت‌ها مذاکراتی برای حضور این بازیکنان در پرسپولیس انجام داده است؟»،‌خاطر نشان کرد: با برخی بازیکنان مدنظرمان پیش از سفر به امارات صحبت کرده بودم اما در این سفر ترجیح دادم این کار را انجام ندهم. تنها صحبت ما بحث روحیه دادن بود و هیچگونه حرفی از عقد قرارداد و مذاکرات نداشتیم، چرا که نمی‌خواستم در آستانه این دیدار تمرکز بازیکنان به هم بخورد.
رویانیان همچنین در پاسخ به این سوال که «آیا نام تیموریان، نکونام و خلعتبری در فهرست مدنظر علی دایی قرار دارد؟»، اظهار داشت: هر تیمی آرزو دارد این بازیکنان را داشته باشد اما هر کدام از این نفراتی که نام بردید مشکلاتی دارند و شاید نتوانند به پرسپولیس بیایند. قطری‌ها تیموریان را می‌خواهند و خلعتبری هم ظاهرا با یک تیم اماراتی به توافق رسیده است. نکونام هم بازیکن ملی است اما هنوز تصمیمی نگرفته است.
وی در پاسخ به این سوال که «آیا در صورت حل شدن این مشکلات این بازیکنان جذب پرسپولیس خواهند شد؟»، عنوان کرد: این بازیکنان، بزرگ هستند و هر تیمی دوست دارد آنها را داشته باشد. باید دید شرایط به چه صورت پیش می‌رود.
رویانیان درباره اینکه برای جذب نفرات جدید چه اقداماتی صورت گرفته به تسنیم گفت: به جز تغییراتی که در بین مهاجمان داشتیم،‌تقریبا بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کردیم. سعی ما بر این بوده که اسکلت تیم را حفظ کنیم. ما بازیکن بزرگ داشتیم و از ستاره‌ها بهره می‌بردیم و تنها باید نواقص را جبران می‌کردیم.
وی ادامه داد: علی دایی هوشمندانه کار کرد و دست به جوانگرایی زد چرا که در کنار بازیکنان بزرگی که داریم باید از نفرات جوان نیز سود ببریم.
رویانیان درباره وضعیت محمد قاضی و کریم انصاری‌فرد به تسنیم گفت: قاضی بازیکن باادب، منضبط و خوبی است و از بین این دو، انصاری‌فرد اعلام آمادگی کرده بود که در پرسپولیس بماند. ما حتی قرارداد را تنظیم کرده بودیم اما حدود یک هفته است که از این بازیکن خبری نداریم.
وی اضافه کرد: یک هفته است دنبال انصاری‌فرد هستیم اما نمی‌دانم کجاست. دایی روی این بازیکن نظری مثبت دارد ولی نکته این است که انصاری‌فرد پاسخ ما را نداده است. بعید می‌دانستم او چنین برخوردی کند. نمی‌دانم اکنون کجاست و آیا در خارج از کشور است یا ایران اما امیدوارم هر جا هست صحیح و سالم باشد.
رویانیان درباره اینکه آیا با این شرایط حضور انصاری‌فرد در پرسپولیس منتفی است تاکید کرد: ما منتظر او بودیم اما فعلا از او خبری نداریم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره توافق با سیدمهدی سیدصالحی گفت: همانگونه که خودش گفته باید رضایت باشگاه تراکتورسازی را جلب کند و ما هرچه این باشگاه بگوید می‌پذیریم.
رویانیان در پاسخ به این سوال که چند درصد از بازیکنان فهرست مدنظر دایی جذب پرسپولیس شده‌اند، گفت: 3 نفر از نفراتی که علی دایی می‌خواسته را هنوز جذب نکرده‌ایم و تلاش می‌کنیم این کار را به زودی انجام دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنان «شاه‌ماهی» هستند خاطرنشان کرد: همه بازیکنانی که ما داریم و می‌خواهیم «شاه‌ماهی» هستند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد توافق با وینگادا تصریح کرد: نشست خوب و دوستانه‌ای با این مربی داشتیم و با دوستی و صمیمیت این مشکل تا هفته آینده حل خواهد شد.
رویانیان گفت: نماینده ما اکنون در امارات حضور دارد و قرار است مذاکرات نهایی را با وینگادا انجام دهد. ما نحوه پرداخت پول و سایر موارد را طراحی کردیم و در مجموع نشست خوبی داشتیم. بخشی از پول وینگادا دچار مشکل شده بود و به موقع از طرف صرافی به دست او نرسید. با این حال هواداران نگران نباشند و انشاءالله این موضوع به خوبی حل خواهد شد.
رویانیان درباره بحث‌های اقتصادی در امارات گفت: 4،5 مورد را هماهنگ کردیم و از روز شنبه آینده مواردی که توافق شده را پیگیری خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه قراردادی در این باره امضا نشده اظهار داشت: چند محور اساسی و مهم مدنظر ما بود که هر کدام به تنهایی قرارداد می‌خواهد. اگر این کار صورت بگیرد منبع درآمد خوبی برای باشگاه پرسپولیس خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





admin پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

آخرین مطالب ارسالی
جمشیدیان: ذهن‌های بیمار تهمت می‌زدند/ کرانچار در سپاهان ماند، من رفتم
حمودی: بحث حضورم در سپاهان جدی است/دوشنبه معلوم می‌شود در چه تیمی بازی می‌کنم
پیشنهاد مالی سنگین مهاجم محبوب قلعه نویی به قرمزها!
اختلاف مهاجم جنجالی پرسپولیس بر سر مدت قرارداد با استقلال
فتح‌الله‌زاده: برهاني در ليست مازاد نيست
بائو:فردا از استقلال جدا می‌شوم/اعتماد کردن به برخی‌ها اشتباه بود!
بازیکن استقلال در بین ستاره های فراموش شده دنیای فوتبال
نسخه چاپيارسال به دوستان ملوان یک بازیکن دیگر هم از استقلال گرفت/ دغاغله با درودگر به توافق رسید
مقصد بازيكن دورگه در ليگ برتر مشخص شد
هنوز موفق به دیدار با وزیر نشده‌ام/ جلسه هیئت مدیره استقلال دوشنبه برگزار می‌شود
هافبك مورد نظر استقلال با تراكتورسازي بست
جوسازی سیاسی قطری‌ها در بازی با ایران
صادقی: اگر لبنان را شکست دهیم راه‌مان برای صعود به جام جهانی هموار می‌شود
صادقی: بازی با لبنان برای ایران یک فینال است
مهاجم گرانقمیت پرسپولیس در آستانه جدایی
پرسپولیسی سابق با تراکتورسازی بست
برنامه ولایتی برای پرسپولیس و استقلال
ستارهمدانی:قلعه نویی گفت هرکس می خواهد برود
صحبت رویانیان درباره 3 بمب نقل و انتقالات
خوشبختی پس از پیروزی مقابل قطر/باشگاه النصر امارات با وینگادا وارد مذاکره شد
درباره وب

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
admin

لینک دوستان
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب سایت هواداران استقلال و آدرس esteghlali-taj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

بخش ویژه
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





  • افراد انلاین :41
  • اعضا انلاین : 47
  • تعداد اعضا : 96
  • 
     1 2 3 4 5 6 7 8


    صفحه اصلي  |  آرشیو |  لینکستان  |  تماس با ما |  طراح قالب